Linda Blankendaal

 

Strategie & beleid krijgen vaak onvoldoende draagvlak omdat deze intern niet worden ervaren en beleefd. Doorgaans gebeurt dit wanneer een organisatie zich teveel op de markt focust en daarmee de interne organisatie onvoldoende in het oog houdt. En dat terwijl een goed beleid en de daaruit volgende strategie zijn gebaseerd op de identiteit van de organisatie. De identiteit wordt gevormd door de medewerkers. Zij ZIJN het bedrijf. Hoe minder medewerkers zich betrokken voelen, hoe moeilijker het wordt om op te vallen in de markt.
Een succesvol bedrijf werkt dan ook van binnen naar buiten. inside-outside.
Want betrokken medewerkers versterken de positieve klantbeleving Daarnaast verhogen zij de productiviteit en verlagen het ziekteverzuim aanzienlijk. Over profijtabiliteit gesproken.

Ik houd mij bezig met internal branding. Samen achterhalen we de kernwaarden en versterken we het teamgevoel. Medewerkers een stem geven en zorgen dat iedereen oprecht trots is op de organisatie en de identiteit van uw bedrijf staat als een huis. Dat doe ik als

  • paardencoach
  • sparringpartner
  • trainer

MIJN BIJDRAGE AAN PROFIJTABILITEIT
Met een achtergrond als strategisch marketeer ben ik de translator tussen de interne en de externe organisatie.

WAT MIJ KENMERKT
Getting things done! Een luisterend oor met een hoge dosis organisatiesensitiviteit. De nodige daadkracht met een portie creativiteit en out of the box mentaliteit zijn mijn ingrediënten voor resultaat. 

Linda Blankendaal
+31 6 103 67 118